Din varukorg är tom

Du har inga produkter i din varukorg.

Din varukorg är tom
 

Reklamation

Dessa uppgifter behöver vi för att kunna behandla din reklamation:

· Ordernummer i ämnesraden på mailet. (var vänlig och sköt eventuellt mailande från enoch samma mailadress)
· Tydliga bilder av skadan och hela produkten i sin helhet. 
· En skriftlig beskrivning som tydligt talar om vad/vilka delar som är fel.
· Förslag på åtgärd.
· Transportskada ska anmälas direkt till fraktbolaget eller inom 7 dagar vid dold skada.
· Spara alltid original emballage tills att reklamationen är färdig.

Ovanstående mailas till info@wegot.se


Övrigt gällande reklamation:

Återbetalningar tar upp till 30 dagar.
Ångerrätt/öppet köp 14 dagar gäller obruten förpackning.
Vid eventuella returer där kunden har valt att ångra sitt köp står kunden själv för frakt och returfrakt.
Reklamationer hanteras enbart via mail.
Behandlingstid för reklamation är 1-2 veckor.

Post your comment

WeGot AB